پیشنهاد سفر به چابهار

تنها شهر بندری کشور که پس از آن می توانید نمای اقیانوس را ببینید و در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته، شهر چابهار می‌باشد. شهر ساحلی چابهار در کنار دریای عمان و اقیانوس هند واقع شده است در نتیجه منطقه آزاد چابهار از نظر بازرگانی موقعیتی استراتژیک و خاص دارد و همین باعث رونق و اهمیت بیشتر این شهر شده است. اما این نکته مهم را باید در نظر داشته باشید که اهمیت شهر چابهار به موقعیت بازرگانی خلاصه نمی‌شود؛ چرا که شما با مسافرت به این شهر زیبا می‌توانید بسیاری از جاهای دیدنی چابهار بی نظیر را ببینید.

جاهای دیدنی چابهار بیشتر شامل جاذبه های طبیعی و بناهای تاریخی می باشد و از طرفی آب و هوایی خاص منطقه که اکثر اوقات معتدل است یکی دیگر از دلایل جذب گردشگران به این منطقه به حساب می‌آید، همچنین گفته می‌شود که اسم شهر چابهار از اصطلاح “چهار بهار” گرفته شده و اشاره به آب و هوای معتدل این شهر در زمانهای مختلف سال دارد. در این مطلب از سایت سلطان سفر قصد داریم که شما را با مناطقی بکر از جاهای دیدنی چابهار همراه با عکس آشنا کنیم و راهنمای گردشگری چابهار را برای سفرهای بعدی تان در اختیار شما قرار دهیم.

One thought on “پیشنهاد سفر به چابهار

  1. چابهار says:

    واقعا چابهار شهر زیبایی است بسیار جاهای دیدنی و بکری دارد که پیشنهاد میکنم حتما از آنها دیدن کنید. سفر به چابهار به دو صورت هوایی و زمینی اجرا میشود. راه زمینی بسیار طولانی و کمی سخت است. بنابراین پیشنهاد میکنم که تور چابهار فارا گشت با هواپیما را امتحان کنید.
    طول این مسیر با هواپیما 2 ساعت میباشد و در طی مسیر بسیار راحت خواهید بود. پیشنهاد دیگری که دارم این است که حداقل سه شب را در چابهار بمانید تا برسید اکثر دیدنی هایش را بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید